Uoči planiranog lansiranja redizajniranog modela Fiat Linea, na internetu su osvanule i prve službene fotografije. No, iako su službene, ove fotografije nisu u javnost i puštene službenim putem, već su nekome 'pobjegle'.
Izgleda dinamičnije
Javnost je tako neočekivano dobila priliku ranije vidjeti kako je talijanski proizvođač osvježio svoju kompaktnu limuzinu, izvorno nastalu 2007. godine kao Punto Evo sa 'stražnjicom'. Linea je, međutim, u međuvremenu evoluirala te je poveznica s Puntom u osnovi sve manje. No, s obzirom na to da je na tržištu već pet godina, već je odavno i premašen uobičajeni termin za redizajn. Nakon pet godina većina modela dočekuje svog nasljednika, ali Fiat će odlučio za blaže zatezanje bora modela prvenstveno namijenjenog izvoznim tržištima, poput turskog i indijskog. No, Linea je dostupna i na nekim europskim tržištima pa je jasno da mora nastojati koračati u skladu s europskom konkurencijom.
Ovom je prilikom Linei osvježen prednji i stražnji dio kako bi automobil djelovao malo dinamičnije. Promjene su posebno naglašene na braniku, a Linea 2013. donosi i masivnija svjetla, kromiranu prednju rešetku i kromirane elemente na braniku. S kromom nisu štedjeli ni kad je riječ o stražnjem braniku.
Očekuje se da će 1,3-litreni MultiJet agregat biti malo dorađen kako bi bio efikasniji, odnosno štedljiviji i žustriji. Gami bi se također trebao pridružiti Fiatov 1,4-litreni MultiAir. Od tog se agregata, kako je viđeno u modelu Alfa Romeo MiTo, može očekivati 170 konjskih snaga. Redizajnirana Linea proizvodit će se u Turskoj, a u toj se zemlji i izvorna Linea odlučno prodavala.
Još nije poznato kad će se Fiat odlučiti za službenu objavu novih fotografija, kao i informacija o promjenama na dimenzijama, motorima i opremi. Kako doznajemo iz hrvatskog zastupništva Fiata, za sada nema planova o prodaji Linee 2013. na našem tržištu.
Poželjna i u Hrvatskoj
No, model tog tipa danas je hrvatskim kupcima poželjniji nego ikada jer trovolumenske limuzine više nisu neugledne kao što su bile kad su se tek pojavile, a nude solidan prostor i dobru opremljenost za poštenu cijenu.
Konkretno, danas Hrvati kupuju rabljene Linee stare dvije do tri godine koje koštaju oko 50.000 kuna. Ponudi li Fiat Lineu po konkurentnoj cijeni – kažu nam iz tvrtke Autocommerce – vidjet ćemo je i u hrvatskim prodajnim salonima, uz novitete Fiat Viaggio i 500L.